Politica de retur


Pentru retur

Puneti produsul in ambalajul original si trimiteti-l la adresa de pe factura. Nu uitati sa adaugati si un bilet in care sa mentionati contul bancar in care doriti sa vi se returneze banii.

Va rugam sa nu trimiteti colete cu ramburs, pentru ca persoana care preia coletele nu este in masura sa faca verificarile necesare si sa faca plati in numele magazinului.

Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.

 

VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE DE DUMNEAVOASTRA RETUR DACA PRODUSul NU ESTE AMBALAT CORESPUNZATOR, ESTE PURTAT SAU DETERIORAT.

Atentie! Ridicam doar coletele care sunt livrate la sediul nostru. Prin urmare, nu trimiteti colete prin Posta Romana, pentru ca nu vor putea ajunge in posesia noastra.

Banii va vor fi returnati in maxim 14 zile lucratoare.

Pentru schimb

In cazul in care doriti sa schimbati produsul cu un alt produs, fie alta marime, fie alt model, va rugam sa completati formularul de mai jos, iar noi vom trimite la dumneavoastra un curier cu produsul cel nou. Nici in aceasta situatie nu putem suporta taxele de transport. Prin urmare, pentru schimb va trebui sa platiti curierul dus-intors, in valoare de 36 lei.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de
BlueStok

 

 

Conform OUG nr. 34/2014 cumparatorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in
posesia fizica a produsului, luand la cunostinta urmatoarele:

·       Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în
aceeași stare în care le-ai primit.

 

 

·       Returul se face cu etichetele inițiale intacte.

 

 

·       Produsul trebuie să fie însotit de
accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 

 

·       Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și
vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat.
Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

 

 

·       Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost
efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau
folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice /
electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

·      Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Pentru a returna o comanda, va rugam sa ne contactati prin intermediul sectiunii de contact sau la numarul de telefon +40749 020 644